روش گیاهی برای کمک به کم کردن زردی نوزاد

فتوتراپی ونوردرمانی
اجاره دستگاه فتوتراپی و درمان زردی نوزاد
روش گیاهی برای کمک به کم کردن زردی نوزاد
ن : ذکریان ت : 17 مهر 1394 ز : 20:11 | +

 برای درمان نوزاد مبتلا به زردی می‌توانید از شربت ترنجبین و شیرخشت استفاده کنید. این شربت می‌تواند در مدت زمانی 8 تا 10 روز زردی نوزاد را برطرف کند. برای تهیه این شربت گیاهی باید 1 قاشق غذاخوری از ترنجبین را در 1 لیوان آب جوش بریزید و اجاهز دهید به مدت 5 دقیقه درون آب جوش خیس بخورد.

پس از این مدت آن را صاف کنید و به آن یک قاشق چای خوری شیرخشت به آن اضافه کنید و آن را هم بزنید. این مخلوط را دوباره از صافی عبور دهید و از آن هر 2 ساعت یک بار، یک قاشق چای خوری به نوزادتان بدهید. نوزادتان باید تا زمانی از این شربت گیاهی مصرف کند که مدفوعش به رنگ زرد طلایی در آید. بنابراین باید در طول زمانی که به نوزادتان این شربت را می‌دهید، مدفوع و رنگ پوست او را بررسی کنید. 

در این حالت باید مدفوع نوزاد زرد طلایی شود و از میزان زردی پوست او نیز کاسته شود. به اعتقاد درمانگران در صورتی که مصرف این شربت به همراه حمام کردن نوزاد با جوشانده این دو گیاه باشد می‌تواند موجب تسریع روند درمان زردی شود.

البته توجه به این نکته لازم است استفاده از داروهای گیاهی بهتر است با تجویز فرد متخصص در این زمینه باشد تا موجب کاهش زردی نوزاد شما گردد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: راه های درمان زردی، ،
:: برچسب‌ها: درمان زردی در طب سنتی, درمان زردی نوزادان در طب سنتی , درمان زردی نوزاد در طب سنتی , درمان زردی با طب سنتی , درمان زردی چشم طب سنتی, درمان زردی نوزاد با طب سنتی , درمان زردی کودکان در طب سنتی , درمان زردی بزرگسالان در طب سنتی , درمان زردی طب سنتی , درمان زردی سفیدی چشم در طب سنتی , ,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by zardi
This Template By Theme-Designer.Com